Guesthouse Noce - Zagrzeb

Guesthouse Noce - Zagrzeb
$$$$
Przegląd

4-gwiazdkowy Guesthouse Noce Zagrzeb znajduje się w dzielnicy Novi Zagreb niecałe 10 minut jazdy samochodem od atrakcji kulturalnych, takich jak Muzeum Sztuki Współczesnej.

Lokalizacja

W pobliżu znajdują się interesujące miejsca między innymi Chorwacki Teatr Narodowy w Zagrzebiu, jedynie 6 km od tego hotelu, a także Muzeum Techniki — w 6 km. Miejsca na zakupy w okolicy to Plac św. Marka w Zagrzebiu (7 km) i Centrum handlowe Arena Centar (1 km). Chorwackie Muzeum Sztuki Naiwnej leży 7 km od obiektu.

Obiekt znajduje się w kilku minutach od przystanku autobusowego Lukoranska.

Pokoje

Pokoje w Guesthouse Noce wyposażone są nie tylko w patio, sejf osobisty i telewizję satelitarną, ale także oferują oddzielną toaletę i prysznic w łazienkach. W sypialniach znajdują się poduszki antyalergiczne miękkie lub twarde, poduszki hipoalergiczne i hipoalergiczne poduszki puchowe.

Jedzenie

Możesz zacząć dzień od śniadania pełne, które kosztuje EUR 8 za dobę hotelową od osoby.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 15:00-23:59
do 11:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym hotelu.
Inne informacje
Śniadanie
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe akceptowane na życzenie.
Dawna nazwa
b&b noce zagreb
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

• Stół

Łazienka

• Pralka
  • Bezpłatny zestaw kosmetyków

Media

Opinie o Guesthouse Noce

8.2 /10
Świetnie43 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    9.0

Zatrzymaliśmy się w tym uroczym pensjonacie na Wielkanoc i mieliśmy niesamowity pobyt! Tatjana i Boris byli niesamowicie gościnni i sprawili, że czuliśmy się jak u siebie w domu. Ich śniadanie było absolutnie wspaniałe, a zwłaszcza świeże bułeczki dostarczone przez Tatjanę. byli bardzo pomocni i udzielili nam świetnych porad na temat okolicy - dzięki nim trafiliśmy do fantastycznej restauracji na obiad. nie możemy zapomnieć o przyjacielskim psie Cookie, który dodawał uroku pobytowi.

Nie ma źadnych negatywnych uwag.

Elżbieta Polska,
    9.4

To był nieziemski pobyt! Tatjana i Boris to mega fajne typy, którzy sprawili, że czuliśmy się jak w domu. Tatjana zrobiła nam niezapomniane śniadanie z ciepłymi bułeczkami, a Boris podpowiedział nam super miejsce na obiad. I nie mogę zapomnieć o przyjaznym psie Cookie. Po prostu bajka, MEGA przyjemne miejsce!

Roman Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.0

Przebywając w tym uroczym obiekcie podczas naszej romantycznej wycieczki, poczuliśmy się jak u starych przyjaciół. Tatjana i Boris byli niesamowicie gościnni i serdeczni. Doradzili nam świetną restaurację na obiad i postarali się dostarczyć nam śniadanie, nawet zabierając nasze ulubione bułeczki. Nie możemy zapomnieć o przyjacielskim psie Cookie - to było urocze!

Nie mogliśmy znaleźć żadnych negatywnych aspektów podczas naszego pobytu. Było niczym zapomniana noc w raju.

Janusz Polska,
  • Dobrze
    6.6

Tatjana i Boris są cudownymi, ciepłymi osobami, które sprawiają, że czujesz się jak w domu u dobrych znajomych. Zawsze gotowi do udzielania rad i pomocy. Śniadania, które nam przygotowali, były po prostu zjawiskowe. Tatjana nawet pojechała rano po ciepłe bułeczki. Przyjacielski pies Cookie był dodatkowym urokiem pobytu.

Czułam się bardzo zaopiekowana, brak jakichkolwiek skarg.

Joanna Polska,
  • Świetnie
    8.8

Tatjana i Boris - cudowni gospodarze. Przyjazna atmosfera domu. Fajna knajpka na obiad. Śniadanie przebiło wszystko. Przyjazny pies Cookie

Nic, wszystko doskonałe.

Moshe Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.6

Cudowne doświadczenie w Guesthouse Noce! Tatjana i Boris byli wspaniałymi gospodarzami, sprawili, że czułem się jak w domu. Ich serdeczne podejście i gościnność sprawiły, że pobyt był niezapomniany. Śniadanie przygotowane przez Tatjanę przebiło wszystkie oczekiwania - nawet jechała po ciepłe bułeczki rano. Boris był zawsze gotów podpowiedzieć i doradzić, dzięki czemu trafiliśmy do wspaniałej knajpki na obiad. Nie mogę również zapomnieć o przyjacielskim psie Cookie, który dodawał uroku pobytowi. Zdecydowanie polecam Guesthouse Noce wszystkim podróżnym!

Żadnych negatywów 🚫

Maria Polska,
    9.8

Uwielbiam zapierać dech w piersiach, wracając do tego miejsca. Wygodne, czyste pokoje i przyjazny personel sprawiają, że czuję się jak w domu. Nawet pomogli mi odnaleźć zgubione klucze! Dostęp do Wi-Fi, telewizor z płaskim ekranem i klimatyzacja to dodatkowe atuty. Na pewno tu wrócę.

Alfred Polska,
  • Ocena gości
    5.6

Tatjana jest cudowną, ciepłą osobą, która sprawiła, że czuliśmy się jak u dobrych znajomych w domu.

Czułam się tam jak w domu, nie ma żadnych skarg.

Wiesław Polska,
    9.2

Niesamowity klimat i przemiła obsługa sprawiły, że poczuliśmy się jak u dobrych znajomych w domu. Razem z Tatjaną i Borysem trafiliśmy do mega fajnej knajpki na obiad. A śniadanie, które nam przygotowali, to była po prostu uczta! Specjalnie dla nas Tatjana pojechała po rewelacyjne, ciepłe bułeczki. A do tego towarzystwo przyjaznego psa, Cookie, to była absolutna bajka! Oh, ten pobyt to był naprawdę EKSTRA!

Stanisław Polska,
    9.2

Byłam mega zadowolona z pobytu w Guesthouse Noce! Tatjana to rewelacyjna osoba, jak u matki w domu! Boris też super gość, dawał EKSTRA rady. Ich śniadanie to uczta! Tatjana nawet specjalnie rano pojechała po ciepłe bułeczki! No i jeszcze mieliśmy tu świetny przyjacielski pies Cookie. Bajka!

Marek Polska,
    9.6

Ten hotel był świetnym miejscem na pobyt podczas naszej podróży. Położony w pobliżu Arena Center, gdzie odbył się koncert, zapewniał nam wygodny dostęp do atrakcji kulturalnych. Personel naprawdę dbał o swoich gości i sprawiał, że czuliśmy się jak w domu. Otrzymaliśmy czajnik i filiżanki do naszego pokoju, co było miłym akcentem. Pomocny personel pomógł nam także znaleźć najbliższą aptekę, co było bardzo cenione. Wyposażenie pokoju było również na najwyższym poziomie. Klimatyzacja, ogrzewanie, strefa przebieralnia, stół jadalny, patio - wszystko. Śniadanie podane przez gospodarzy było absolutnie niesamowite. Specjalnie dla nas Tatjana pojechała, aby przynieść świeże bulki. Nie dość, że było pyszne, to jeszcze niezwykle przyjemne dla oka. Hotel zapewniał darmowe wi-fi i telewizor z płaskim ekranem, co było bardzo wygodne.

Polecam ten hotel na rodzinny wypad.

Aleksandra Polska,
  • Świetnie
    8.6

Byłem tam na weekend i muszę powiedzieć, że to była niesamowita przygoda. Gospodarze, Tatjana i Boris, byli niesamowicie przyjaźni i troszczyli się o nas jak o własną rodzinę. Tatjana pojechała specjalnie rano po świeże bułeczki na śniadanie, które były przepyszne. Boris polecił nam świetną restaurację na obiad. Nie możemy również zapomnieć o przyjacielskim psie Cookie, który dodawał uroku temu miejscu.

Nie mam nic do zarzucenia. Wszystko było idealne i nie mogę wymyślić żadnego negatywnego aspektu naszego pobytu.

Rafał Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Guesthouse Noce

O której godzinie mogę się wymeldować z tego hotelu?
Wymeldować się z tego hotelu można od godziny 11:00 do godziny 11:00.
Jaka jest odległość od Guesthouse Noce do centrum Zagrzebia?
Guesthouse Noce leży w dzielnicy Novi Zagreb.
Czy 4-gwiazdkowy Guesthouse Noce zapewnia bezpłatny internet?
Tak, 4-gwiazdkowy Guesthouse Noce zapewnia Wi-Fi na terenie całego obiektu za darmo.
Czy w pobliżu Guesthouse Noce są jakieś atrakcje turystyczne?
Jezioro Bundek, a także Kamienna Brama w Zagrzebiu są najlepsze wśród punktów orientacyjnych i są dostępne odpowiednio w 10 min i 15 min jazdy od Guesthouse Noce.
Jakie są koszty pobytu w tym hotelu?
Ceny za pokój w tym hotelu zaczynają się od 91 €.
Jakie udogodnienia są zapewnione w pokojach w 4-gwiazdkowym Guesthouse Noce?
Każdy pokój w 4-gwiazdkowym Guesthouse Noce oferuje takie media jak telewizja satelitarna.